Wrzesień, 2007

Miejsce:
-9 w M2
-40 w Open

Maraton w Wieleniu - tzw. "Michałki". Mimo niecałych dwóch godzin snu najlepszy start w sezonie. Tuż przed końcem trasu zabawny szlif na mokrym mostku z drewna, po którym rower zawisł nad rzeczka przytrzymywany przeze mnie znajdującego się z pozycji horyzontalnej stopami. :)

Auć!
Czwartek, 27 września 2007Kategoria .Wheeler.

Krótki wypad przed maratonem

Rower:Wheeler

Wspólna trasa z Silasem (czyli avs w dół;)), podobna do wczorajszej, z tym że dzisiaj dodatkowo zahaczenie na końcu o nowe rondo na Ku Słońcu. Totalna lipa, na każdym przejeździe rowerowym prawie bum z samochodami. W Szczecinie nikt nie umie robić ścieżek rowerowych.
Środa, 26 września 2007Kategoria .Wheeler.

Krótki wypad przed maratonem

Rower:Wheeler

Krótki i szybki wypad na mtb w ramach przygotowań do maratonu w Wieleniu.
Dom->Plan Grunwaldzki->Urząd Miejski->Błonia->Głębokie, podjazd pod Miodową + 1 okrążenie jeziora, ->Błonia->Plac Grunwaldzki->Dom.
Wtorek, 25 września 2007Kategoria .Bridgestone.

Na spokojnie

Rower:Bridgestone

Dzisiaj spokojny spacerek szoską po mieście, niestety w deszczu, ale co zrobić. Przy okazji już wiem, gdzie znajduje się ulica Bogumiły.
Poniedziałek, 24 września 2007Kategoria .Wheeler.

Rower:Wheeler

Dzisiaj mtb. Najpierw na Grunwaldzki, dalej przez Lasek Arkoński na Głębokie. Tu napełniłem bidony, bo wyjechałem z pustymi, zawróciłem i podjechałem pod Miodową, ale nie do samego końca. Skręciłem w lewo i dalej chyba żółtym szlakiem, wkrótce na zielony, czerwony, tak aż w końcu dojechałem do Polic, z czego kawałek asfaltem. Skierowałem sie do sklepu GóRAL, który w tym momencie odradzam na pół roku, bowiem SPRZEDAJĄ PRZETERMINOWANE BATONY I żELE ENERGETYCZNE!!! Best before end of 07-2007!!! No nic, ich strata. Pokręciłem się chwile po Policach, wszamałem pasztecika za złoty pięćdziesiąt i wsiu w drogę powrotną. Jechałem dosyć spory kawałek lasem równolegle do głównej drogi, jednak z czasem coraz bardziej sie od niej oddalałem, aż znalazłem się na czerwonym szlaku, co było dla mnie trochę zaskoczeniem, ale to normalne, zwłaszcza jeśli robi się tak nikłe przebiegi w terenie, jak ja. No dobra, dalej standard, a właściwie to, bo pojechałem jakoś inaczej, nie pamiętam już jak. W każdym bądź razie znalazłem się koło Głębokiego, co mi pasiło, okrążyłem je i przez Lasek Arkoński skierowałem się do Kadrzyńskiego, gdzie zakupiłem żele, które jak Bóg da mam zamiar zażyć w trakcie sobotniego maratonu w Wieleniu.
Niedziela, 23 września 2007Kategoria .Bridgestone.

Gryf MTB

Rower:Bridgestone

Dzisiaj udało mi się zdążyć chociaż popatrzeć na samo zakończenie cyklu Maratonu Gryfa Pomorskiego. Dojazd przez Pomorzany, powrót przez Słoneczne, potem jeszcze parę km po mieście.
Sobota, 22 września 2007Kategoria .Bridgestone.

Po mieście

Rower:Bridgestone

A dzisiaj szoska. Najpierw do Pałacu Młodzieży po zegary na jutrzejszy turniej szachowy, ale potem się okazało, że nie muszę ich wieźć, więc zostawiłem plecak i pojechałem najpierw na Basen Górczniczy, tam sprawdziłem autobusem jakiej linii będę jutro jechał, a następni dalej na prawobrzeże, aby zlokalizować mój jutrzejszy przystanek. Okazuje się, że muszę zapodawać jakieś dwadzieścia minut z buta, niech to szlag, wolę samochodem. :D
Pokręciłem się chwilę na Słonecznym, skąd pojechałem do Dąbia i już normalnie na lewobrzeże. Miałem okazję przejechać wzdłuż (bo oczywiście nie po!) jednej z najlepszych pod względem jakości nawierzchni oraz oznakowania ścieżek w całym Szczecinie. I nawet kierowcy wiedzą, że to ścieżka, skoro jak jechałem po jezdni dwóch mnie obrtrąbiło, pozdrowiłem ich i szczęśliwi pojechaliśmy wszyscy dalej.
Wpadłem do Pałacu po plecak i dawaj na miasto, gdzie pokręciłem jeszcze z piętnaście kilometrów i wróciłem do domu. Szczerze mówiąc jakoś niespecjalnie widać, że niby dzisiaj jest jakiś dzień bez samochodu czy cuś.
Piątek, 21 września 2007Kategoria .Wheeler.

Rower:Wheeler

Wyjazd w teren. Najpierw standardowo na Plac Grunwaldzki, stamtąd do Lasku Arkońskiego, na Osowo, dalej zielonym szlakiem do Sierakowa, stamtąd jakoś dziwnie przez las, trochę łażenia było i w końcu znalazłem się na czarnym szlaku, z którego najprawdopodobniej zjechałem i oczywiście znalazłem się na Głębokim, które jak zwykle okrążyłem i przez Lasek Arkoński wróciłem do domu.
Czwartek, 20 września 2007Kategoria .Wheeler.

Rower:Wheeler

Ustawka z Kulą. Po drodze spotkaliśmy sympatycznego pana, z którym jeździliśmy po okolicach Głębokiego i Lasku Arkońskiego. Dzisiaj byłem pierwszy raz na mtb od siedmiu dni.
Środa, 19 września 2007Kategoria .Bridgestone.

Police

Rower:Bridgestone

Szosą na Głębokie, stamtąd dalej Pilchowo - Tanowo - Trzeszczyn - Police i z powrotem do domu.