Poniedziałek, 28 lipca 2008Kategoria .Bridgestone., zz Foto zz

Zainstalowałem nowe siodełko i nowy czujnik

Rower:

Zainstalowałem nowe siodełko i nowy czujnik od pulsometru z wymiany gwarancyjnej i wyszedłem sobie z zamiarem zrobienia około 60km. Niestety było strasznie dużo postojów z powodu (nie)działania pulsometru. Właściwie to samo co z poprzednia opaską. Czyżbym znowu dostał trefny egzemplarz? Potestuję jeszcze trochę, a potem znowu poproszę Krzyśka, żeby też ją sprawdził.

Z dalszych niefajnych rzeczy, to wychodzi na to, że albo ten OEMowy SLR jest gorszy od BOXowej wersji, albo brakuje mu trochę wyściółki żelowej i dlatego jest taki lekki. Ale całkiem możliwe, że to także wina najgorszych spodenek, które specjalnie wziąłem licząc na to, że SLR + dowolne spodenki będą komfortowym setem. Trudno. Ostatecznie udało mi się jakoś ustawić siodeło, ale prawdopodobnie to jeszcze nie ostateczne dokręcenie śrub w jarzmie renomowanej sztycy Accent jaką posiadam w mojej starszej od najstarszych górali szosie. Tak czy siak jest lepiej niż na C2 GF, a nawet żeby zaakcentować o ile lepiej to napiszę, że jest <<tu kiedyś było brzydkie słowo>> lepiej!

25 lipca 2008
Dzień jeden z nielicznych. Dokładnie drugi taki w życiu. I nie mam tu na myśli tego, że nie dałem rady wstać na czas, bo to normalne, tylko to iż miałem dzisiaj jechać zrobić zakupy w Centrum Rowerowym z odbiorem osobistym. Będę się streszczał, bo nie chce mi się zbyt dużo klikać.

Oto w zasadzie wszystkie efekty dzisiejszego dnia..

Właściwie miała się tu znaleźć jeszcze fotka mandatu na 3 stówy i stwierdzenie, że w nagrodę za 112 na 70km/h zdobyłem od pana policjanta 8 punktów, ale ich nie będzie. ;)

Nie gadam z anonimowymi tchórzami. ;P
Adamicki
- 01:42 niedziela, 3 sierpnia 2008 | linkuj
+ 300 zł mandatu... Też nie każdy jest taki zdolny :D Anonimowy tchórz - 18:16 piątek, 1 sierpnia 2008 | linkuj
Anonimowy tchórzu, silasie, Anonimowy tchórzu, jesteście pojebani. :)

Nie każdy ma rezydencję lub prywatny kurort usytuowany dogodnie w centralnej Polsce, do którego może sobie dojechać na kilka sposobów, m. in. dokładając 40km i jadąc przez Bydgoszcz. I na szczęście moja fura spala < 6l / 100km przy ekonomicznej jeździe poza miastem, a wy ssiecie pałkę. :]
Adamicki
- 00:21 środa, 30 lipca 2008 | linkuj

wysyłka zakupów z centrum pocztą: 6,5 PLN lub kurier: 20 PLN
wyjazd do Bydgoszczy: paliwo 500 km (spalanie 9 l/100) - 45 l x 4,40 (waha E95) = 198 PLN (emisja CO2 około 120 g/CO2 na 100km = 600g - jakieś 300g lodu z antarktyki)