Piątek, 21 grudnia 2007Kategoria .Bridgestone.

Masa Krytyczna

Rower:Bridgestone

Najpierw z Silasem na Masę Krytyczną, ale szybko się z tego urwaliśmy. Wkurzające jest to, że policja zatrzymuje się na czerwonych, zwłaszcza kiedy jest tak zimno.

Potem do McDonalda wydać 10zł na niezdrowe żarcie w ramach obiadokolacji i niestety wkrótce stwierdziłem, że odpadam z uwagi na wiatr w głowę. Chyba zrezygnuję z kasku i zacznę wozić zamiast niego kolejną czapaję.
No dobra 14 km i 40 minut jazdy wybiło po wejściu na klatkę schodową, jednak stwierdziłem, że to trochę mało, tak więc dopojeździłem jeszcze na trenażerze, tak więc dalej mogę się jeszcze łudzić, że uda mi się dobić do 8kkm do 31 grudnia. :)

no opstatnio masa ostro śmierdzi. osobiscie jak teraz jezdze po miachu bez kociej eksorty sam na czerwonych sie nie zatrzymuje bo zimno. Kraweznikowi przeginają!

Stary, odpadłeś, oj odpadałeś. Ale proponuje zrobić tak jak ja: kominiarka i na to czapa z teflonu z cykltura, ktora nie przepuszcza zadnego powietrza. dobrze zainwestowane 3 dyszki.