Informacje

  • Wszystkie kilometry na BS: 75311.03 km
  • Niektóre km w terenie na BS: 8181.95 km
  • Czas na rowerze na BS: 154d 23h 52m
  • Prędkość średnia na BS: 20.24 km/h
  • Więcej informacji

Moje rowery

Tak daję czadu w 2023: button stats bikestats.pl
Tak dawałem czadu wcześniej:

Licznik odwiedzin

od VI 2023

Statystyki zbiorcze na stronę

Szukaj

Znajomi


Archiwum

Linki

Wpisy archiwalne w kategorii

.Bridgestone.

Dystans całkowity:31336.37 km (w terenie 265.88 km; 0.85%)
Czas w ruchu:1374:59
Średnia prędkość:22.79 km/h
Maksymalna prędkość:45.10 km/h
Maks. tętno maksymalne:198 (105 %)
Maks. tętno średnie:141 (75 %)
Suma kalorii:75559 kcal
Liczba aktywności:558
Średnio na aktywność:56.16 km i 2h 27m
Więcej statystyk
Niedziela, 11 lipca 2010Kategoria .Bridgestone., zz Foto zz, zz Wakacje zz

Berlin

Rower:Bridgestone
78.50 km (0.00km teren) czas jazdy: 04:06 h AVS:19.15km/h

Wypad samochodem z rowerami i przejażdżka po Berlinie razem z Silasem.
























































Niedziela, 9 sierpnia 2009Kategoria ..>100km, .Bridgestone., zz Foto zz

Wycieczka do Schwedt

Rower:Bridgestone
124.26 km (1.10km teren) czas jazdy: 04:30 h AVS:27.61km/h

Miałem nie jechać, ale jednak mimo powrotu do domu o 5 nad ranem, perspektywa jazdy w większej grupie zwyciężyła. Wstałem o 8:20, zjadłem śniadanie, napełniłem bidony i o 9:07 ruszyłem na rondo w Zdrojach.

Tuż przed końcem ostatniego mostu czy tam wiaduktu pękła mi szprycha w przednim kole. Dzięki temu mogłem zaprezentować, jak profesjonalnie wycentrować koło. :D

Przed startem.


Ruszyliśmy około 9:30. Najpierw spokojnie.






Przed sklepem w Gryfinie.




Bruk w Mescherin. Feee...


Właściwie jechaliśmy na lajcie aż do Gartz. Tutaj po wjeździe na szlak rowerowy poszedł niezły zaciąg. Niby tylko kilka km, ale czuję go do tej pory. ;)

Odpoczynek.


Dalej było znowu trochę spokojniej. Do Schwedt i Krajnika Dolnego miałem AVS 28km/h.
Do samego miasta nie wjeżdżaliśmy, co mnie trochę zdziwiło, ale to i dobrze, bo miałem już okazję być tu wiele razy.

W Krajniku zatankowaliśmy i ruszyliśmy w drogę powrotną.


Acha, bo prawie zapomniałem. Jeszcze przed samym dojazdem do granicy Mateusz (mm85) fajnie wszystkich nastraszył włączając przedni hamulec, co zaskutkowało zahaczeniem o siebie paru opon i fajnym zygzakiem. Ale dzięki temu przynajmniej mieliśmy przez jakiś czas spokój z wyprzedzaniem nas przez samochody. :)



W czasie powrotu na odcinku w pobliżu Schwedt poszedł kolejny zaciąg. Mieliśmy z Tomkiem łatwiej, bo byliśmy na szosach. Oderwaliśmy się i mówię „chodź się schowamy”. Taki przedni żarcik. ;) Trochę nie wyszło, bo jak w końcu zjechałem na bok, Tomek pojechał dalej prosto, a ja potem musiałem potem gonić za grupą. :D

A potem był piękny most.














Niestety na fotkę bika już mi nie starczyło amperosekund..





W Mescherin.










Dojechaliśmy do Mescherin i się rozdzieliliśmy. Grupa mniej dzielna pojechała przez Gryfino. Grupa bardziej waleczna przez Rosówek. Od mojej grupki odłączyłem się koło KFC na Mieszka I.

Było fajnie. Dzięki mm85 i Woberowi panowała radosna dziecięca atmosfera. Nic tylko jechać. A niektórzy, co nie weszli na forum (pozdro Silas;)), nic o wypadzie nie wiedzieli, a było na trzech napisane. :)
Piątek, 7 sierpnia 2009Kategoria ..>100km, .Bridgestone., zz Foto zz

Wycieczka do Prenzlau

Rower:Bridgestone
133.02 km (1.60km teren) czas jazdy: 05:38 h AVS:23.61km/h

Na dzisiaj sobie zaplanowałem spokojną wycieczkę do Prenzlau. Wyruszyłem ok. 15:30, a wróciłem kilka minut po 22:00. Trasę wyznaczyłem na Google Maps i starałem się jej trzymać, trochę tylko zmieniając. Za Loecknitz dałem ciała, bo w drodze na Brüssow pojechałem boczną po bruku i szutrze, przez co musiałem trochę prowadzić.






Dalej już nawierzchnia w porządku.




W samym pobliżu Prenzlau jedynie trochę dziur w asfalcie, który i tak jest w lepszej kondycji niż polski, więc wciąż było wygodnie.

W Prenzlau.


Bateria żelbetowych silosów w Prenzlau.


Bateria stalowych silosów w Prenzlau. ;)


Fragment murów miejskich z wieżą wartowniczą.




Jakiś kościół.


A ten mi się strasznie podoba.














Ten też..


Porobiłem trochę zdjęć i pojechałem w drogę powrotną. Ale znowu troszkę się pomyliłem, więc kawałek się cofnąłem. Droga powrotna była deczko upierdliwa, ponieważ musiałem oszczędzać picie, które się kończyło. Zatankowałem dopiero w Kołbaskowie.

Kościół w Randowtal.


Kościół w Sommersdorf.


A to jest jezioro w Penkun.


Szosa za Tantow.


Wiatraki też.


Księżyc za Kołbaskowem.


W ogóle to już jeden z końcowych wypadów na obecnym napędzie, który jest już na tyle zajechany, że kiedy jadę na stojąco, to tylko oczekuję kiedy przeskoczy.
Niedziela, 26 lipca 2009Kategoria ..>100km, ..>200km, .Bridgestone., zz Foto zz, ..>150km

Wycieczka do Angermunde

Rower:Bridgestone
200.00 km (1.00km teren) czas jazdy: 08:43 h AVS:22.94km/h

Postanowiłem, że jak tylko będzie wolny od opadów dzień, to pojadę gdzieś w nieznane. W piątek przejeżdżałem przez Angermunde samochodem i po przeczytaniu później paru rzeczy na Wikipedii uznałem, że to właśnie tutaj zajadę.

Trasa wytyczona wg Google Maps ma 68km w jedną stronę. Jedyny problem to to, że nie wydrukowałem sobie mapy, ani nie wziąłem żadnej choćby kawałek obejmującej trasę. Zabrałem ze jedynie listę miejscowości, przez które będę przejeżdżał. Wcale nie pomogła :) , bo już tuż za granicą za wcześnie skręciłem. Takich złych skrętów było później jeszcze więcej. Ostatecznie pojechałem bardziej lub mniej okrężnie przez Gartz i Schwedt.

Ale nic nie straciłem, bo trasa prowadziła przez malownicze okolice. W prawie każdej wsi znajdowało się mnóstwo zabytkowych budynków: starych magazynów, dworków, kościołów, stajni dla koni, itd. W sumie zrobiłem dzisiaj ponad 240 zdjęć.

Tantow


Kładeczka








Mapa rejonu. Obok był stolik z ławkami i zadaszeniem. Tutaj sobie leżałem w drodze tam i spowrotem.


Pinnow




























Jak zrobiłem „meee”, to obie owce się na mnie spojrzały.


Do Angermunde dojechałem mając na liczniku 83km, czyli +15km w stosunku do zakładanego planu. Albo o czymś nie wiem, albo jest ono jakieś dziwne, bo centrum miasta objechałem szybko. A ogólnie to razem pipidówkami naokoło, które są włączone do niego, Angermunde jest dziewiątym pod względem wielkości powierzchni zabudowy miastem w Niemczech (wg polskiej Wikipedii), a ma tylko 15k mieszkańców.

To już Angermunde i kościół z XIII wieku.








Dziwak.




Budynek o konstrukcji ryglowej. Strasznie dużo tam takich mają i to bez ściemy tylko prawdziwych.






Dworzec kolejowy.










Prawie jak Gocław lub Skolwin. ;)






Posterunek policji.




A tutaj rynek.






Sztywniak.








W drogę powrotną nastał jechać czas. Spróbowałem trasą z kartki. Nie dało rady. :) Coś źle spisałem z monitora chyba.

Koniki. Jak się zatrzymałem, to podeszły do ogrodzenia powiedzieć cześć.






















Teraz najlepsze fotki z całej trasy. Ruiny zamku w Landin z 1862/1863 roku.




Wcale nie pozowane..






Wygląda trochę jak obraz, ale to tylko przypadkowo jakiś niebieski schemat mi się włączył.








Mój profesjonalny sprzęt..


















W Schwedt zakupiłem za 3,39euro Hamburgera Royala Beckona, który był wreszcie bardzo ciepły, a nie zimny jak w polskim McDonald’s-ie. Dobry był, szkoda tylko że niezbyt zdrowy. Ogólnie to w trasie zjadłem jeszcze 6 Snikersów Crancherów i 4 Grześki w czekoladzie.

A to już w Schwedt.




;)


W Gartz obcykałem ruiny kościoła. Pierwotny powstał w XIIIw. W czasie drugiej wojny światowej został zniszczony. Teraz w środku jest pusty plac. W jednej końcowej części stoją zakurzone ławki, w drugiej nie wiem co jest.
















Wieża ma wysokość 37m.




Stamtąd skierowałem się na drogę, którą zwykle jeździłem do Schwedt i tak dojechałem przez las do Mescherin. Później już tylko Gryfino, wioski i sklep. Zatankowałem wodę do bidonów i stwierdziłem, że czuję się tak znakomicie, że dobiję sobie do dwusetki, dlatego powrót z Podjuch był przez Dąbie i przez osiedle Zawadzkiego. Później już tylko kąpiel i kolacja..

No i małe podsumowanie. Fajnie, że sobie zwiedziłem coś nowego. Były momenty, że wmordęwind, który wiał na trasie „do”, stawał się nachalny i dość upierdliwy, ale ogólnie nie było aż tak źle. Duży plus dla siodełka, które tym razem delikatnie mnie potraktowało. Super wygodne nie jest, ale wcześniejsze siodła bije na głowę. Najbardziej bolą mnie mięśnie szyi, ale popracuję nad nimi i będzie ok. Teraz kilka dni na regenerację, a później wypad do Cedynii lub nad morze.
Wtorek, 21 lipca 2009Kategoria .Bridgestone.

Przez Puszczę Wkrzańską do Trzebieży

Rower:Bridgestone
80.17 km (8.30km teren) czas jazdy: 03:32 h AVS:22.69km/h

Plan był taki, żeby zrobić pętlę przez Dobieszczyn, jednak znajdując się na wysokości Zalesia skręciłem w prawo na czerwony szlak. Droga była asfaltowa, chciałem zobaczyć jak daleko tak będzie. Napotkany kolarz stwierdził, że spokojnie dam radę przejechać do końca, więc kontynuowałem dalej.

Po jakichś 3km na skrzyżowaniu z zielonym szlakiem nawierzchnia czerwonego szlaku zmieniła się na szutrową o zbyt dużej średnicy dominującej frakcji jak dla szosy, więc skręciłem na szlak zielony, zgodnie z asfaltem.

2km dalej asfalt się skończył, a ja jechałem ubita leśną ścieżką. Było całkiem znośnie, oprócz tego że nieco wolniej niż na mtb. Później było trochę gorzej, kamienie, luźny piach, etc. ale w sumie tylko jakieś 500m prowadzenia i nie złapałem kapcia więc ok.

Wyjechałem w Uniemyślu i stwierdziłem, że skoro wg znaku do Trzebieży są tylko 2km, to podjadę. Nadwyżki wyszło w sumie 14km i później w drodze powrotnej zdychałem, ale przynajmniej sobie zobaczyłem Zalew Szczeciński. Szkoda tylko, że nie wziąłem ze sobą aparatu.

Fajnie było, ale patrząc na mapę, dochodzę do wniosku, że do Trzebieży to jednak lepiej jechać na mtb, bo nie dość że krócej to zmotoryzowanych wariatów się omija.
Sobota, 18 lipca 2009Kategoria .Bridgestone.

Pętla przez Lubieszyn

Rower:Bridgestone
35.95 km (0.00km teren) czas jazdy: 01:20 h AVS:26.96km/h

Szczecin-Mierzyn-jakieś wioski-Lubieszyn-Dobra-Wołczkowo-Głębokie-miasto-dom.

Taki klepacz kilometrów się ze mnie zrobił, że napęd w szosie się już zajechał i przeskakuje nawet niekoniecznie przy mocnym naciskaniu na pedały.
Piątek, 17 lipca 2009Kategoria .Bridgestone.

Szosa

Rower:Bridgestone
41.93 km (0.00km teren) czas jazdy: 01:41 h AVS:24.91km/h

Szczecin - Lubczyna. Burza. Powrót samochodem.
Sobota, 4 lipca 2009Kategoria .Bridgestone., zz Foto zz, zz Wakacje zz

Tour de France: Monako Time Trial

Rower:Bridgestone
49.21 km (0.00km teren) czas jazdy: 02:37 h AVS:18.81km/h

Wyjazd na Tour de France

Pomysł wyjazdu na Tour Silas rzucił w zeszłym roku. Teraz właściwie tylko o tym przypomniałem i oboje zajaraliśmy się na samą myśl, że moglibyśmy pojechać. Jako, że organizatorzy nie przysłali nam imiennych zaproszeń, rozpoczął się etap wazelinowania celem zdobycia aprobacji, tudzież wejścia w tymczasowe posiadanie sprawnego samochodu..
Wyruszyliśmy w piątek około 9:20. Rowery leżały w bagażniku, między kocami, na tym koła, a prawie wszystkie bagaże na tylnych siedzeniach. Prowadził oczywiście najlepszy ze wszystkich kierowców na świecie, czyli nie kto inny tylko ja. Silas, który hamując wrzuca na bieg jałowy i wciska sprzęgło + hamulec, z całą pewnością nim nie jest. ;) Cała trasa autostradami i to był największy plus bo zdecydowanie szybko było.
Niestety z powodu temperatury dosyć szybko poczułem, że zamieniam się w alegorię potu. Klimę oszczędzaliśmy, bo wskazania wskaźnika paliwa okazały się być przerażające, ale to jednak wina wskaźnika. Po prawie 1000km okazało się, że spalanie wynosi 5,67 litra benzyny na 100km , więc nie jest najgorzej.

O drugiej w nocy zatrzymaliśmy się na kimanie, ale takie prowizoryczne tylko, bo w samochodzie. Ja nie mogłem zasnąć, bo się cały czas pociłem i kleiłem. Przedrzemałem mocno w sumie jakieś dwie godziny. Silas znajdował się w stanie bezruchu, więc przynajmniej on coś się podregenerował.

Dwóch kolesi + >25*C + zamknięte szyby..


Następnego dnia ruszyliśmy kilkanaście minut po szóstej. Dało to nam w sam raz czasu, aby dotrzeć do mieścinki niedaleko Monako, gdzie złożyliśmy rowery, ubraliśmy ciuchy rowerowe i zostawiliśmy na parkingu samochód, sami udając się w okolice trasy pierwszego etapu Toura.

Na tle Monako
















Wkrótce zorientowałem się, że moje przełożenia mówiąc eufemistycznie są do De, a Silas na swoim Radonie z łatwością mi ucieka. Zszedłem z roweru i zacząłem płakać, że ciężko mi się jedzie. Wtedy z przejeżdżającego autokaru wyszedł Lence (imię specjalnie zmienione, tak aby nikt nie domyślił się o kogo chodzi) i powiedział, że on też tak ma i żebym, się nie martwił, a najlepszym sposobem na rozwiązanie tego problemu jest poranna kaszka z trzeciej pochodnej czwartej generacji alfa beta zeta delta omega EPO, a do tego zastrzyk w pupę z kwantynitroxyomnideltaultratetrapikonanoterciomuchachochinofoloidowej mikstury sporządzonej przez teamowego chemika.

Dotarliśmy do trasy. Trochę ludków już było, ale szczerze mówiąc, to za bardzo się moim zdaniem cieszyli ze wszystkiego, bo jak sobie pomyślę o tym, że miałbym bić brawo dla kolesi na dopingu, to mi trochę opada entuzjazm.






Zanim rozpoczął się etap trochę sobie odczekaliśmy, ponieważ najpierw przejechały samochody sponsorów i rozrzucały jakieś darmowe czapeczki, cukierki, etc., na które ludzie mocno się rzucali. Dalej nastąpił przejazd zawodników, jechali parami, na lajcie, żeby obczaić traskę, która miała 15,5km (jazda indywidualna na czas). I wtedy pojechaliśmy sobie w inne miejsce.












Kolejna wspinaczka, czyli znowu niefajnie. No, ale jakoś dało radę. Widoki całkiem fajne, tylko droga wąska i kręta, a smród od skuterów ponad moją tolerancję. Dobra, trochę w górę to i za chwilę w dół. Rozpoczęła się serpentyna. I to całkiem niezła. Udało nam się nie zabić i dojechać do innego miejsca trasy. Trochę sobie popatrzyliśmy, a później pojechaliśmy pooglądać miasto Monako.






Kasyno














Powrót znowu pod górę. Zdążyliśmy uciec do samochodu na styk przed deszczem i zdecydowaliśmy, że podjedziemy jeszcze raz do Monako samochodem, stamtąd do Nicei i wracamy w drogę powrotną do domu bez noclegu. Szczerze mówiąc to trochę bez sensu, ale atmosfera była ogólnie niezbyt sympatyczna, mówiąc eufemistycznie, więc nawet mi to pasowało. Zahaczyliśmy jeszcze przejazdem o fajne widoczki, właściwie najlepsze z całej trasy (przełęcz Brenner).




Nicea
























































































































Czwartek, 2 lipca 2009Kategoria .Bridgestone.

Do ubezpieczalni

Rower:Bridgestone
3.59 km (0.00km teren) czas jazdy: 00:12 h AVS:17.95km/h

Wtorek, 12 maja 2009Kategoria .Bridgestone.

Ustawianie siodełka

Rower:Bridgestone
21.29 km (0.00km teren) czas jazdy: 01:02 h AVS:20.60km/h

Szczecin - Pilchowo - Szczecin i szukanie wygodnego położenia siodełka zakończone niepowodzeniem. Znowu niewygodne gówno kupiłem. Włożyłem też dzisiaj nową baterię do zegarka, ale pulsometr wciąż łapie sygnał i zmienia go, jak mu się chce. Ogólnie to pozytywów rowerowych dzisiaj nie było. :)

Blogi rowerowe na www.bikestats.pl